پروژه های مجموعه

ساخت سوله

کارخانه چای

tmb

کارخانه کنسرو سازی

مراحل ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

ساختمان مدیریت شرکت پتروپارت آرکا

کارخانه چای
کارخانه کنسرو سازی
ساختمان مدیریت شرکت پتروپارت آرکا

ساخت اسکلت فلزی در گیلان

ساخت اسکلت فلزی در گیلان، امروزه بیش از هر زمان دیگری در میان کارفرمایان محبوب گردیده است. دلیل این امر مزایای ویژه‌ای است که اسکلت فلزی برای سازه به همراه خواهد آورد.

ساخت ساختمان در گیلان

امروزه از ویلاهای ساحلی زیبا گرفته تا سوله‌های صنعتی، همه و همه از اسکلت‌های فلزی فولادی ساخته می‌شوند. در این مطلب قصد داریم درباره چالش‌های ساخت اسکلت فلزی در گیلان و همینطور مزایای ویژه این کار، مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

دقت بالا در اجرا کار
تعامل حداکثری با کارفرما و معماران
خلاقیت بالا در مقابل چالش های اجرایی
ساخت ویلا در گیلان

خدمات پولاد سازه

طراحی و اجرا سازه فولادی ویلا

طراحی و اجرا انواع سازه های آپارتمانی

طراحی و اجرا سوله با سازه فولادی

طراحی و اجرا انواع پل های فولادی

مراحل ساخت اسکلت فلزی در گیلان

مشاوره

مدل سازی سه بعدی

عقد قرارداد

تهیه متریال

ساخت سازه

نصب سازه در محل

مشاوره

مدل سازی سه بعدی

عقد قرارداد

تهیه متریال

ساخت سازه

نصب سازه در محل

ساخت ویلا با اسکلت فلزی در گیلان

ساخت ویلا فلزی در گیلان

در استان گیلان با توجه به آب و هوا، شرایط جذاب اقلیمی همیشه یکی از بهترین استان ها برای ساخت ویلا می باشد. در شهر های مختلفی از گیلان مانند رشت، انزلی، لنگرود، املش، صومعه سرا و دیگر شهر های استان همواره ویلا ساخته شده و همچنین ساخته می شود.

ساخت ویلا فلزی در گیلان

ساخت ویلا در گیلان

باتوجه به سرعت عمل بالا در پروسه ساخت اسکلت فلزی و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالا در پروسه طراحی سازه، انتخاب کافرمایان و معماران مطرح، ساخت ساختمان با اسکلت فلزی می باشد. رزومه کاری موفق پولاد سازه در کار با کارفرمایان و معماران مطرح کشور نمایان گر تعامل کاری بالا و کیفیت بالای کاری این مجموعه می باشد. این مجموعه در شهر های مختلف استان گیلان، پروژه ساخت و اجرا ویلا، انجام داده است که در ادامه قرار داده شده است:

ساخت ویلا در گیلان

  1. ساخت ویلا فلزی در رشت
  2. ساخت ویلا فلزی در انزلی
  3. ساخت ویلا فلزی در لاهیجان
  4. ساخت ویلا فلزی در لنگرود
  5. ساخت ویلا فلزی در رضوانشهر
  6. ساخت ویلا در صومعه سرا
  7. ساخت ویلا در املش

ساخت سوله در گیلان

ساخت سوله در گیلان

یکی دیگر از خدمات مجموعه پولاد سازه که به صورت تخصصی انجام می شود، ساخت سوله در استان گیلان و استان های همجوار می باشد. ساخت سوله در گیلان،  بسته به نوع، اندازه، شکل،کاربری و…  ممکن است مراحل متفاوتی را طی کند. پولاد سازه در شهر های گوناگونی از استان گیلان، ساخت سوله را اجرا نموده است که در ادامه به آن اشاره می نماییم:

ساخت ویلا در گیلان

  1. ساخت سوله در لاهیجان
  2. ساخت سوله در رشت
  3. ساخت سوله در لنگرود
  4.  
  5. موانع و مشکلات ساخت اسکلت فلزی در گیلان

بسیاری از کارفرمایان درباره ساخت اسکلت فلزی در شهرهای مختلف گیلان کمی تردید دارند. آن‌ها گمان می‌کنند که اسکلت‌های بتنی بهتر از اسکلت‌های فلزی می‌توانند جواب‌گوی شرایط موجود باشند. البته که ساخت سوله با اسکلت فلزی در گیلان با چالش‌های مختلفی همراه است؛

ساخت اسکلت فلزی گیلان

اما مهندسی سازه، برای هر مشکل، یک راه حل ویژه ارائه می‌کند. در اینجا چند چالش اصلی ساخت اسکلت فلزی و راهکارهای آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

  • رطوبت بالا:

رطوبت زیاد در شمال کشور، به ‌ویژه گیلان، می‌تواند باعث زنگ زدگی و خوردگی اسکلت فلزی شود. برای مقابله با این مشکل، باید از پوشش‌های ضد زنگ مناسب استفاده کرد و به طور منظم اسکلت را مورد بازرسی و نگهداری قرار داد. به طور کلی برای افزایش عمر اسکلت فلزی در مناطق مرطوب مانند گیلان، باید از مصالح مقاوم در برابر رطوبت مانند ورق‌های گالوانیزه و رنگ‌های ضد زنگ استفاده کرد.

  • شرایط آب و هوایی:

بادهای شدید و بارش‌های سیل‌آسا در گیلان، نیاز به طراحی و ساخت اسکلت فلزی با مقاومت بالا را ضروری می‌کند. مهندسان باید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه، اسکلت را به گونه‌ای طراحی کنند که در برابر این پدیده‌های طبیعی مقاوم باشد. برای این منظور، باید از بادبندها و تیرهای با مقاطع مناسب استفاده کرد.

  • وجود زمین‌های سست:

وجود زمین‌های سست در برخی مناطق گیلان، نیاز به پی‌سازی قوی و مناسب را ایجاد می‌کند. مهندسان باید با بررسی نوع خاک و شرایط زمین، بهترین نوع پی را برای اسکلت فلزی انتخاب کنند. با توجه به نوع خاک و شرایط زمین، باید از پی مناسب برای اسکلت فلزی استفاده کرد. پی‌سازی باید به گونه‌ای باشد که بتواند وزن اسکلت و بارهای وارده را به زمین منتقل کند.
همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اگر چه موانع و چالش‌هایی بر سر راه هستند، اما راهکارهای مهندسی می‌توانند تمام این موانع را از میان بردارند. برای اطمینان از کیفیت ساخت اسکلت فلزی، باید از مهندسین ناظر مجرب استفاده کرد. مهندسین ناظر باید بر تمام مراحل ساخت اسکلت فلزی نظارت داشته باشند و از رعایت ضوابط و مقررات فنی اطمینان حاصل کنند.

ساخت اسکلت فلزی در گیلان

مزایای ساخت ساختمان با اسکلت فلزی گیلان

سوال دیگر آن است که با توجه به چالش‌های موجود، چه اصراری بر ساخت ساختمان با اسکلت فلزی خواهد بود؟ پاسخ این پرسش در مزایای ویژه ساخت ساختمان با اسکلت فلزی نهفته است. اگر قصد ساخت ساختمان در شهرهایی مانند رشت، لاهیجان، صومعه سرا، ماسال، انزلی و دیگر شهرهای استان گیلان را داشته باشید، بهتر است ابتدا مزایای اصلی اسکلت فلزی ساختمان را بدانید:

  • مقاومت بالا:

اسکلت فلزی در مقایسه با اسکلت بتنی از مقاومت بالایی در برابر زلزله و سایر نیروهای وارده برخوردار است.

  • سرعت بالا در اجرا:

ساخت اسکلت فلزی در مقایسه با اسکلت بتنی با سرعت بالاتری انجام می‌شود و این موضوع برای کارفرمایان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • وزن کم سازه:

اسکلت فلزی وزن کم‌تری نسبت به اسکلت بتنی دارد، که این امر باعث کاهش بار مرده ساختمان و افزایش مقاومت آن در برابر زلزله می‌شود.

  • قابلیت انعطاف‌پذیری:

اسکلت فلزی قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌توان از آن در ساخت بناهای با اشکال مختلف و خلاقانه استفاده کرد.

  • قابلیت بازیافت:

اسکلت فلزی قابل بازیافت است و می‌توان از آن در ساخت بناهای جدید استفاده کرد.

معیارهایی برای انتخاب بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی ساختمان

اگر در فکر ساخت ویلا، آپارتمان یا سوله با اسکلت فلزی هستید، احتمالاً برای یافتن بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی در گیلان دچار چالش خواهید شد. ما در اینجا چند معیار اصلی و مهم برای این انتخاب را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

  • تخصص و دانش فنی:

کارخانه مورد نظر شما باید از مهندسان و متخصصان مجرب و کارآزموده در زمینه ساخت اسکلت فلزی برخوردار باشد.

  • سابقه و تجربه:

سابقه و تجربه کارخانه در ساخت اسکلت فلزی، از مهم‌ترین معیارهای انتخاب است.

  • کیفیت مواد اولیه:

کارخانه باید از شیت‌های فولادی با کیفیت بالا در ساخت اسکلت فلزی استفاده کند تا استحکام سازه تضمین شود.

  • قیمت مناسب:

هرچند که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست؛ اما قیمت اسکلت فلزی باید با کیفیت آن تناسب داشته باشد.

  • پشتیبانی:

کارخانه ساخت سوله فلزی در گیلان باید از نخستین گام طراحی تا بستن آخرین پیچ اسکلت فلزی، همراه و پشتیبان کارفرمایان باشد و خدمات پس از فروش مناسب ارائه دهد.

  • دقت عمل:

ساخت اسکلت فلزی در گیلان باید با دقت و ظرافت تمام انجام شود و کوچک‌ترین بی‌دقتی در این امر، می‌تواند استحکام سازه را زیر سوال ببرد.

  • سرعت عمل:

سرعت طراحی و اجرای کار، بستگی به ظرفیت تولید کارخانه ساخت اسکلت فلزی در گیلان خواهد داشت. انتخاب یک کارخانه معتیر با ظرفیت تولید بالا، می‌تواند سرعت ساخت سازه را افزایش دهد.

شرکت پولاد سازه بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی در گیلان

ما در مجموعه پولاد سازه، بیش از 10 سال است که در تلاشیم، بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاوریم. تلاش ما در این سال‌ها، شرکت پولاد سازه را به بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی در گیلان تبدیل کرده است. ما در مجموعه پولاد سازه، با بهره‌گیری از مهندسان و متخصصان مجرب و با تجربه و همچنین با به کار گیری تکنولوژی‌های روز دنیا، قادریم هر نوع اسکلت فلزی اعم از ویلا، ساختمان، سوله، پل فلزی و… را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن بسازیم. آنچه ما را از دیگر رقبا جدا می‌کند، مزیت‌های رقابتی‌ای است که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تعامل پیوسته با کارفرما

داشتن تعامل با کارفرما در تمام طول پروژه، باعث ایجاد یک ارتباط موثر و قوی می‌شود که در نهایت، به اجرای هر چه بهتر سازه و جلب رضایت کارفرمایان منجر خواهد شد.

  • قابلیت اجرای پیچیدگی‌ها

شرکت‌های زیادی مشغول ساخت اسکلت فلزی ساختمان در گیلان هستند؛ اما عیار این شرکت‌ها در اجرای پیچیدگی‌های سازه و ساخت اسکلت‌های ساختمانی خاص، سنجیده می‌شود. ما در شرکت پولاد سازه با کمک متخصصین خبره و باتجربه، می‌توانیم هر نوع نقشه ساختمانی را برای شما طراحی و اجرا نماییم.

  • تنوع در خدمات

خدمات ما تنها به ساخت اسکلت فلزی ساختمان خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید برای ساخت پل‌های فلزی، ساخت انواع ویلاهای لوکس و لاکچری با طراحی کلاسیک یا مدرن، انواع سوله‌های صنعتی در اشکال و ابعاد مختلف و… روی خدمات پولاد سازه حساب کنید.

  • دقت در اجرای کار

ساخت اسکلت فلزی کاری حجیم در ابعادی بزرگ، اما با دقت و ظرافت بالا است. ما از حساسیت این کار به خوبی آگاهیم و برای آن که استحکام سازه شما را تضمین کنیم، دقت را در تمام مراحل کار، سرلوحه و اساس قرار داده‌ایم.

  • استفاده از متریال با کیفیت

استحکام یک سازه بیش از هر چیز به کیفیت متریال آن بستگی دارد. ما در مجموعه پولاد سازه خود را مکلف می‌دانیم که تحت هر شرایطی، از با کیفیت‌ترین شیت‌های فولادی ضد زنگ، برای ساخت اسکلت فلزی ساختمان در گیلان استفاده کنیم.

  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا

ما در مجموعه پولاد سازه، از مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های جوش، برش و خمش در جهان استفاده می‌کنیم تا اسکلت فلزی در گیلان را با بهترین کیفیت به کارفرمایان تحویل دهیم.

  • ظرفیت تولید بالا

مجموعه پولاد سازه از دو کارخانه مجزا در رشت و لاهیجان تشکیل می‌شود که ظرفیت تولید بالایی برای ساخت قطعات فراهم می‌کنند.

  • سرعت در اجرای پروژه

ظرفیت تولید بالا در کارخانه‌های پولاد سازه، در کنار تیم اجرایی قوی و خبره، باعث می‌شود که این مجموعه، به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های ساخت اسکلت فلزی در گیلان شناخته شود.

  • گستره جغرافیایی وسیع

از معدود کارخانجاتی که در اغلب شهرهای گیلان و مازندران به ساخت ویلا، سوله و ساختمان با اسکلت فلزی پرداخته شرکت پولاد سازه است. ما در شهرهای لاهیجان، رشت، انزلی، صومعه‌سرا، فومن، ماسال، رامسر، کلاچای، آستانه و بسیاری از شهرهای مازندران مانند ساری، نور، آمل و… پروژه‌هایی را اجرا کرده‌ایم و هم‌اکنون، آمادگی کافی برای اجرای پروژه در تمام شهرهای شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل را داریم.

  • رزومه درخشان

یکی از افتخارات پولاد سازه، رزومه درخشان وی در اجرای پروژه برای معماران و کارفرمایان مشهور و صاحب نام کشور است. مشاهده رزومه کاری ما در سایت، می‌تواند بهترین گواه برای کیفیت کار ما باشد.

ساخت ساختمان با اسکلت فلزی در گیلان

ساخت ساختمان با اسکلت فلزی در گیلان اگرچه چالش‌های خاص خود را دارد، اما از مزایای بسیاری برخوردار است. از این رو بسیاری از کارفرمایان و پیمان‌کاران فعال در گیلان بیش از هر زمان در گذشته به این نوع اسکلت ساختمانی روی آورده‌اند.

ساخت و ساز در گیلان

ساخت و ساز در گیلان

اگر شما نیز به دنبال بهترین شرکت ساخت اسکلت فلزی در گیلان هستید، احتمالاً با خواندن این مطلب، به پاسخ سوال خود رسیده‌اید. در پایان باید به این امر اشاره کنیم که خدمات مشاوره تخصصی در مجموعه پولاد سازه به صورت رایگان برای شما انجام می‌شود. همچنین در صورت عقد قرارداد با پولاد سازه، هزینه طراحی نقشه اسکلت فلزی ساختمان نیز برای شما رایگان خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از هر چیز، با شماره‌های موجود در سایت برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

 

پروژه های تیم پولاد سازه

اعضای تیم ما

حاج مهدی لاهیجی

حاج مهدی لاهیجی

بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره
سالار لاهیجی

سالار لاهیجی

مدیر عامل
سیامک پورزند

سیامک پورزند

مدیر تولید
علی تبرعی

علی تبرعی

مدیر فروش
مهدی رحمت پور

مهدی رحمت پور

سرپرست تولید
منصور عبداللهی

منصور عبداللهی

مدیر فنی

سوالات متداول

چرا پولاد سازه را برای طراحی و اجرا سازه در گیلان انتخاب کنیم؟
  1.  تعامل بالا با کارفرما
  2. قابلیت اجرای پیچیدگی‌ها
  3. دقت در اجرای کار
  4. خلاقیت در طراحی و اجرا
  5. سابقه کار درخشان با کارفرمایان و معماران مطرح کشور
مدت ساخت سازه فلزی در گیلان در پولاد سازه

مدت زمان ساخت سازه در گیلان، بسته به ابعاد پروژه، وزن کلی سازه، پیچیدگی‌های موجود در نقشه (از حیث طراحی و اجرا) ، شرایط جوی و... می‌تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دستمزد ساخت اسکلت فلزی در گیلان چقدره؟

دستمزد ساخت سازه با اسکلت فلزی نیز در پولاد سازه بین 20 الی 25 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم (در تاریخ فعلی 1402) محاسبه می‌شود که فرآیند وزن‌کشی، در زمان بارگیری و خروج سازه از کارخانه بر روی باسکول شرکت انجام می‌گیرد.

ساخت و ساز در گیلان