پروژه های مجموعه

ساخت سوله

کارخانه چای

video.jpg

ویلای همای

مراحل ساخت اسکلت فلزی در کارخانه

ساختمان مدیریت شرکت پتروپارت آرکا

اجرای اسکلت فلزی جوشی

ویلای هنوز

ویلا آهنگرکلا

ویلا آهنگر کلا

کارخانه چای
ویلای همای
ساختمان مدیریت شرکت پتروپارت آرکا
ویلای هنوز
ویلا آهنگر کلا

قیمت اسکلت پیچ مهره ای 60 متری

قیمت اسکلت فلزی ساختمان یکی از سوالات همیشگی کاربران است و این مسئله را بسته به عوامل مختلف می­توان تعیین کرد. قیمت اسکلت فلزی 60 متری با توجه به کاربری ساختمان، نوع نقشه و پیچیدگی­های آن، نوع اتصال پیچ و مهره­ای یا جوشی، قیمت روز فولاد و… تعیین می­گردد. در این مطلب قصد داریم نقش تمام این عوامل را در تعیین قیمت اسکلت فلزی پیچ مهره­ ای مشخص کنیم و جزئیات موضوع را بررسی کنیم.

اسکلت پیچ مهره ای 60 متری

برای ساخت و اجرا و استعلام قیمت اسکلت پیچ و مهره ای 60 متری و کسب مشاوره رایگان با مهندسین مجموعه پولاد سازه لاهیج تماس حاصل فرمایید.

دقت بالا در اجرا کار
تعامل حداکثری با کارفرما و معماران
خلاقیت بالا در مقابل چالش های اجرایی
قیمت اسکلت فلزی پیچ مهره ای 60 متری

خدمات پولاد سازه

طراحی و اجرا سازه فولادی ویلایی

طراحی آپارتمان

طراحی و اجرا انواع سازه های آپارتمانی

طراحی و اجرا سوله با سازه فولادی

طراحی پل

طراحی و اجرا انواع پل های فولادی

مراحل ساخت اسکلت فلزی پیچ و مهره 60 متری

مشاوره

مدل سازی سه بعدی

عقد قرارداد

تهیه متریال

ساخت سازه

نصب سازه در محل

مشاوره

مدل سازی سه بعدی

عقد قرارداد

تهیه متریال

ساخت سازه

نصب سازه در محل

عوامل موثر در قیمت اسکلت فلزی

کارفرمایان در هر شرایطی این حق را دارند که بدانند هزینه تمام شده مراحل مخلتف ساختمانشان چقدر خواهد بود. این برآورد هزینه از ابتدای پروژه برای بودجه بندی ساختمان ضروری است. به همین خاطر هم هست که این مطلب و مواردی نظیر این مطلب نوشته می­شوند؛

قیمت اسکلت فلزی 60 متری

تا افرادی که قصد ساخت و ساز دارند، بدانند که قیمت اسکلت فلزی 60 متری چقدر است و این قیمت چگونه تعیین می­شود؟ برای روشن شدن این مطلب، باید عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت را بررسی کنیم:

نوع نقشه و کاربری ساختمان

طبیعتاً نوع نقشه، فرم ساختمان، کاربری ساختمان و ابعاد بخش­های مختلف آن در قیمت ساخت اسکلت فلزی نقش اساسی دارد. به عنوان مثال ساخت یک خانه ویلایی 60 متری یا یک کلبه سوئیسی با خانه­های دوبلکس و تریپلکس و حتی سوله­های کوچک صنعتی کاملاً متفاوت است. در هر یک از انواع این سازه­ها نیز بر اساس نقشه­های مختلف، مقدار فولاد لازم و پیچیدگی­های ساخت اسکلت فلزی متفاوت خواهد بود. بنابراین نخستین گام برای تعیین قیمت اسکلت پیچ مهره­ای 60 متری تعیین کاربری و نقشه ساختمان است.

نوع استاندارد به کار رفته

برای ساخت اسکلت فلزی پیچ مهره­ای می­توان از مهره­های مختلفی بر اساس استاندارد ASTM و DIN استفاده کرد که از نظر مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند و برای سازه­هایی با ابعاد مختلف، متفاوت هستند. پیچ­های A307 برای سازه­های کوچک­تری که چندان نیاز به مقاومت ندارند استفاده می­شود و برای سازه­های ایمن­تر، می­توان از پیچ­های A449، A325 و A490 با قطر­های 20 الی 22 میلی­متر استفاده کرد.

قیمت روز فولاد خام

نوسانات بازار بر روی قیمت خام تمام مصالح و مواد اولیه تاثیرگذار است و اسکلت فلزی ساختمان نیز از این اصل مبری نیست.

اجرا اسکلت پیچ مهره ای 60 متری

قیمت فولاد در آلیاژهای مختلف تاثیر بسیاری بر قیمت تمام شده کار دارد. چرا که قیمت اسکلت فلزی 60 متری بر اساس وزن سازه تعیین خواهد شد.

وزن نهایی اسکلت فلزی

هر چه وزن نهایی اسکلت فلزی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت؛ چرا که علاوه بر قیمت آهن خام، هزینه دستمزد ساخت اسکلت فلزی نیز بر اساس وزن آن تعیین می گردد. این مورد را در ادامه به طور دقیق شرح خواهیم داد.

محل احداث و هزینه حمل و نقل

یکی از مسائلی که تاثیر بسیاری بر هزینه نهایی کار خواهد داشت، محل احداث پروژه است. قطعات غول پیکر فولادی که برای ساخت اسکلت فلزی ساخته می­شوند، باید با ماشین­های سنگین مخصوصی تا محل نصب حمل شوند. اگر ساختمان شما در روستاهای دور یا کوهستان و جنگل­های صعب­العبور باشد، طبیعتاً هزینه حمل و نقل قطعات سازه بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

 

قیمت اسکلت فلزی پیچ مهره ای 60 متری

اسکلت فلزی پیچ مهره­ای هم از نظر هزینه، هم از نظر مزایا تفاوت نسبی با اسکلت فلزی جوشی دارد. با وجود آن­که هر دوی آن­ها تمام استانداردهای نظام مهندسی را دریافت می­کنند و از نظر فنی مورد تایید هستند، اما نمی­توان انکار کرد که اسکلت پیچ مهره­ای مقاومت بیشتری در برابر تنش­های ناشی از زلزله از خود نشان می­دهد و این امر، برای بسیاری مهم­ترین نکته برای استفاده از این نوع سازه است.

مزیت مهم دیگر سازه­های پیچ مهره­ای این است که بعداً می­توان از آن­ها در جای دیگر نیز استفاده کرد و به طور کامل قابل جداسازی و نصب مجدد هستند.

ساخت اسکلت پیچ و مهره ای 60 متری

قیمت اسکلت فلزی پیچ مهره­ای هر چند به طور کلی بیشتر از اسکلت فلزی جوشی است؛ اما در متراژهای پایین مانند 60 متر تفاوت چندانی ایجاد نمی­کند و اختلاف قیمت آن­چنان چشم­گیر نیست که انتخاب را دشوار کند.

قیمت اسکلت فلزی 60 متری

قیمت اسکلت فلزی پیچ­ مهره­ای 60 متری فارغ از تمام عوامل بالا، در شرکت پولاد سازه با یک فرمول ساده محاسبه می­شود. قیمت متریال به همراه 20 الی 25 هزار تومان دستمزد به ازای هر کیلوگرم وزن سازه به عنوان مبنای قیمت کار می­تواند در نظر گرفته شود.

برای دریافت قیمت دقیق با توجه به نقشه و ویژگی­های پروژه، می­توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تخصصی رایگان ما بهره­مند شوید.

پروژه های تیم پولاد سازه

اعضای تیم ما

حاج مهدی لاهیجی

حاج مهدی لاهیجی

بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره
سالار لاهیجی

سالار لاهیجی

مدیر عامل
سیامک پورزند

سیامک پورزند

مدیر تولید
علی تبرعی

علی تبرعی

مدیر فروش
مهدی رحمت پور

مهدی رحمت پور

سرپرست تولید
منصور عبداللهی

منصور عبداللهی

مدیر فنی

سوالات متداول

چرا پولاد سازه را برای طراحی و اجرا سازه فولادی انتخاب کنیم؟
  1.  تعامل بالا با کارفرما
  2. قابلیت اجرای پیچیدگی‌ها
  3. دقت در اجرای کار
  4. خلاقیت در طراحی و اجرا
  5. سابقه کار درخشان با کارفرمایان و معماران مطرح کشور
مدت اجرای اسکلت فلزی در پولاد سازه

مدت زمان اجرای اسکلت فلزی، بسته به ابعاد پروژه، وزن کلی سازه، پیچیدگی‌های موجود در نقشه (از حیث طراحی و اجرا) ، شرایط جوی و... می‌تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

دستمزد اجرای اسکلت فلزی چقدره؟

دستمزد اجرای اسکلت فلزی نیز در پولاد سازه بین 20 الی 25 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم (در تاریخ فعلی 1402) محاسبه می‌شود که فرآیند وزن‌کشی، در زمان بارگیری و خروج سازه از کارخانه بر روی باسکول شرکت انجام می‌گیرد.

قیمت اسکلت فلزی پیچ مهره ای 60 متری
Call Now Button